Reklamacje i zwroty

Firma XPOSE FASHION zobowiązuje się dostarczać rzeczy wolne od wad.

REKLAMACJE

Klienci mogą składać reklamacje zakupionego towaru.

W przypadku reklamacji towaru należy przesłać go na własny koszt, nie wyższy jednak niż koszt przesyłki „zakupowej” wybrany przez Klienta przy zakupie, na adres sklepu:

XPOSE FASHION Patrycja Szymkowiak
ul. Czarnkowska 42
64-600 Oborniki

wraz z dokumentem potwierdzającym sprzedaż lub fakturą VAT oraz krótkim opisem wady. Formularz zgłoszenia reklamacyjnego można pobrać T U T A J – FORMULARZ ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNEGO. Towar zgłaszany do reklamacji musi być nieużywany. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni roboczych od dnia otrzymania towaru przez sklep. Reklamowany towar przekazujemy do producenta. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za zasadną, Klient otrzymuje towar nowy wolny od wad lub należność równą wartości towaru plus koszt przesyłki zakupowej i przesyłki reklamacyjnej, którą zwrócimy na wskazany rachunek bankowy Klienta. Koszty odesłania towaru naprawionego lub wymienionego na nowy ponosi nasz sklep. Jeżeli reklamacja jest bezzasadna, zwracamy Państwu towar wraz z opinią rzeczoznawcy przesyłką na koszt Klienta. Będziemy informować e-mailowo Klientów o sposobie rozpatrzenia ich konkretnych reklamacji.

 

ZWROTY – PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 

Klient może zwrócić towar w ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Konsument powiadamia nasz sklep o takim zamiarze pisząc na adres e-mail: sklep@xposefashion.pl i przesyłając oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna – sprzedaży. Formularz odstąpienia od umowy można pobrać T U T A J – FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY. Od tego czasu w ciągu 14 dni Klient dostarcza zwracany towar uprzedzając nas o tym zamiarze drogą e-mailową. W przypadku odstąpienia Klienta od umowy przy zwrocie towaru koszt przesyłki zwrotnej do sklepu ponosi Klient. Towar  zwracany prosimy odesłać na adres sklepu:

XPOSE FASHION Patrycja Szymkowiak
ul. Czarnkowska 42
64-600 Oborniki

Warunkiem zwrotu jest stan towaru wskazujący na brak oznak użytkowania, zabrudzeń i zniszczeń. Prosimy o zwrot towaru w oryginalnym opakowaniu razem z oryginalnymi metkami oraz z dokumentem potwierdzającym sprzedaż lub fakturą VAT. Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zwrotu należności za towar dokonujemy przelewem bankowym na konto bankowe wskazane przez Klienta w wypełnionym przez niego formularzu. Sprzedawca ma prawo wstrzymania zwrotu płatności do czasu otrzymania zwrotu rzeczy.

WYMIANA TOWARU

W Xpose Fashion wymiana towaru polega na zwrocie wybranych artykułów i złożeniu kolejnego zamówienia. Jeśli produkt został zamówiony i okazał się np. za duży, skorzystaj z procedury zwrotu. W każdej chwili możesz zamówić wybrany artykuł w innym rozmiarze lub kolorze oczywiście po wcześniejszym kontakcie telefonicznym lub e-mailowym. Może się okazać, że na dany moment nie ma wybranego rozmiaru w magazynie wówczas staramy się znaleźć rozwiązanie najbardziej satysfakcjonujące dla klienta. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>